Γαλλία – Παρίσι
Ο χάρτης της Ευρώπης ανοίγεται μπροστά μας. Δείχνουμε στα παιδιά τη Γαλλία, τη χώρα για την οποία θα μιλήσουμε. Αφού την εντοπίσουμε , βρίσκουμε τις χώρες με τις οποίες συνορεύει και μιλάμε για το Παρίσι , την πρωτεύουσα της χώρας (όπως κάνουμε για κάθε χώρα που επεξεργαζόμαστε).
Στη συνέχεια, με τη βοήθεια του ηλεκτρονικού υπολογιστή, κάνουμε μια «περιήγηση» στο Παρίσι!
Διαβάζουμε στο παιδιά το παραμύθι :
ALEMAGNA BEATRICE
Ο Πύργος του Άιφελ
Συζητάμε με τα παιδιά για το σπουδαιότερο αξιοθέατο, τον Πύργο του Άιφελ. Στη συνέχεια τα παιδιά κάνουν το σκίτσο του Πύργου με λεπτό μαρκαδόρο.
Μουσείο του Λούβρου
Η ιστορία του κτιρίου και του μουσείου/ Περιγραφή εικόνων.
Τα εκθέματα. www.louvre.fr
Παρουσιάση των εκθεμάτων χωρίς λόγια. Μια στάση στα ελληνικά εκθέματα ως έναυσμα για συζήτηση. “Η Αφροδίτη της Μήλου” και η “Νίκη της Σαμοθράκης” η ιστορία τους.
“Η Νίκη της Σαμοθράκης”: πώς φαντάζεσαι ότι θα ήταν το πρόσωπό της; / Ζωγραφισέ το / Γράψε το όνομά της όπως μπορείς (υπάρχει μια Νίκη στην τάξη όποτε όλοι γνωρίζουν πώς γράφεται το όνομά της!).
“Μόνα Λίζα”
Ανάλυση – περιγραφή του πίνακα / συζήτηση: ποια είναι η κοπέλα; πού ζει; τί νιώθει; τί σκέφτεται κλπ.
Αναφορά στο ζωγράφο Λεονάρντο Ντα Βίντσι και το έργο του.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: η Μόνα Λίζα σε σκίτσο / γράφουν όπως μπορούν (θεμιτή η βοήθεια από τους πίνακες αναφοράς) “τί πιστεύουν ότι σκέφτεται η Μόνα Λίζα;” / χρωματίζουν το σκίτσο με ξυλομπογιές.
“Ο Ρατατούης”: παιδική ταινία κινούμενων σχεδίων με θέμα μια περιπέτεια στο Παρίσι / ζωγραφίζω ό,τι μου άρεσε από την ταινία.
http://www.youtube.com/watch?v=niD-jahFURU
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ EURODISNEY με το youtube!!
http://www.youtube.com/watch?v=GeURjrz8si0&feature=related
“Η σημαία της Γαλλίας”
Συζήτηση για την ονομασία “τρικολόρ”
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: βρίσκουν και γράφουν από ποια χρώματα αποτελείται η σημαία / την χρωματίζουν.
Παίζουμε με τα παιδιά Memory με σημαίες.